Značka byla založena v roce 2007, díky intuici mladého italského podnikatele Ale Fogazziho, který objevil dnes již slavné silikonové hodinky v obchodě Muzea moderního umění v New Yorku.
Alessandro získal mezinárodní distribuční práva a vytvořil značku, která dnes přináší chuť Itálie po celém světě prostřednictvím minimalistických hodinek, které chce mít každý.
S více než 2 miliony prodaných hodinek za poslední 3 roky Too Late rozšiřuje svou sbírku, vytváří produkty od nuly, ale stále se drží své vítězné filozofie: high-end, orientace na detail a cenová dostupnost.
Jedna z nepopiratelných silných stránek Too Late je schopnost pozorovat a tlumočit potřeby a pocity svých zákazníků.
Sledovat věci prostřednictvím oka "man-in-the-street" je nástrojem, který pomáhá Too Late k analýze trendů a trhů.
Každé klenotnictví, design obchod, concept -store - co si jen vzpomenete - Too Late navrhuje pro jejich zákazníky s nadšením a důrazem, díky tomu vždy očekávají, s čím novým opět značka Too Late přichází…
Každý den se objevuje spousta levných napodobenin, využívajících rozruchu, který na trh přinesla značka Too Late, ale naše italská značka se konkurence nebojí.
Požitkářské, neuctivé, vysoce výkonné a rychlé, Too Late se těší na nové výzvy s neutuchající energií, která ji definuje.